I Crash

 本日、私たちの大学で「I crash」という国際学会が開かれました。この学会は列車、航空機と特に自動車などの構造物を破壊することに焦点を合わせ25日までおこなわれます。
 実は、話の内容としては私たちグランデルフィーノが製作した車両に取り付けられるインパクトアッテネーターのようなドライバーや居住者、歩行者の保護のための話です。
To day, our university has a conference named “I Crash”. This conference has two days remaining and focuses on a crashing of the structures; for trains, aircrafts and especially cars. Actually, most of speeches are for the protection of occupants and pedestrians like an impact attenuator that we regulated.

 私のポスターは講演場所の中に展示されています。ポスターは自動車の構造エネルギー吸収、ドアの横からの衝撃に対する梁の構造とフロントガラス左右にある柱(A-pillar)についてである。とにかく、私たちの学生フォーミュラの活動はこの学会と強い関係性があるのです。それで私はグランデルフィーノの私の後輩が見に行ける事に驚いて、学会を聞きにいきました。
My posters have been indicated at the inside of the site. The posters are about energy absorption of the car structure, Door Side Impact Beam and A-Pillar. Anyway, we the member of the formula SAE has a strong relationships with this conference. Then I wonder my juniors of “Grandelfino” can come and see the conference.

http://www.bolton.ac.uk/ICrash/

TEXT:Shin Terada
Free Translation:Amane kitayama